Loading...

Kontakta oss

Kom igång redan idag!

Boka 30 minuters kostnadsfri rådgivning med oss för att få våra tips och ta reda på vad vi kan åstadkomma tillsammans.

Mattheos Tasios
Du kan kontakta vår VD & IT-SPECIALIST Mattheos Tasios här:

Automatisering, Integrering & AI


Automatisering, Integrering & AI

En väsentlig komponent för en framgångsrik teknikprodukt är dess bakomliggande funktionalitet. Genom att digitalisera och automatisera processer strävar vi efter att skapa en smidig upplevelse både för dig och dina kunder. En genomtänkt arkitektur, som smidigt integrerar dina olika affärssystem, utgör en kritisk framgångsfaktor för din nyskapade produkt.

AI

Behöver du hjälp med automatisering, integration eller AI?

Oavsett om ditt projekt fokuserar på systemutveckling, integrationer eller implementering av AI-teknologi, är vår expertis här för att hjälpa. I många projekt spelar dessa komponenter en central roll. Affärsidéer kan vara helt restaurangde på genomtänkta system, medan osynliga integrationer kan ha en betydande effekt på medarbetarnas vardag.

Webshop / Design

Movie Explorer

Webbplats / Design / Integration

Det moderna kaféet

SPEL / Design

Gissningsspel

Teknik för Effektivisering:


Kundinteraktion

Implementera chatbots och virtuella assistenter för att automatisera och förbättra kundinteraktionen. AI möjliggör en personlig och snabb respons på kundförfrågningar.

Beslutsfattander

Använd AI för att analysera komplexa data och stödja beslutsfattande processer. Det kan innefatta prognoser, riskanalys och optimering av strategier.

Processoptimering

Optimera interna processer genom att implementera AI för att identifiera flaskhalsar, förutsäga underhållsbehov och föreslå effektivare arbetsmetoder. Teknik för Effektivisering.

Digitalisering och Automatisering

Ge dina manuella processer en digital omvandling! Genom teknologiska lösningar kan vi automatisera processer för att optimera er verksamhet och förenkla vardagen både för era medarbetare och kunder. Varje gång du tänker "Det här borde kunna ske automatiskt" är det förmodligen möjligt.

Integrationer

Det finns betydande fördelar med att koppla samman era olika system och tjänster. Genom att automatisera överföringen av information från en tjänst till en annan minskar det manuella arbetet, underlättar för era medarbetare och frigör tid för andra uppgifter. En vanlig typ av integration är att implementera betal- eller verifieringstjänster som Swish och BankID.

BankID

Många företag i Sverige använder BankID för att låta sina kunder verifiera sig på ett säkert sätt. Eftersom det är så etablerat idag är det en bra lösning som både företag och dess kunder redan är bekanta med att använda och känner förtroende till. Vi hjälper dig att integrera BankID i din produkt!

SPAR

En annan vanlig integration är att hämta in person- och adressinformation från SPAR, statens personadressregister. Det används t.ex. när man ska köpa något online och först fyller i sitt person- och postnummer, för att därefter få resten av uppgifterna ifyllda automatiskt.

Betallösningar

Med en välkänd betalleverantör skapar du förtroende och underlättar för dina kunder att genomföra sina köp. Vi överväger för- och nackdelar mellan de olika alternativen och hjälper dig att integrera den i din produkt. Klarna, Swish, Svea, Qliro eller kanske ett mer avancerat betalflöde eller med hjälp av Stripe?

Bokföring

Bokföring är något som med fördel kan automatiseras. Istället för att manuellt överföra uppgifter kan du koppla samman din e-handel med ditt bokföringssystem eller ERP-system så att uppgifterna förs över automatiskt.

CRM-system

För att hålla kontakten med de leads din produkt genererar är det smidigt att koppla ihop den med ditt CRM-system. Det är ett viktigt verktyg för både marknads- och säljteamet som möjliggör förvaltning och upprätthållande av kontakten med era potentiella kunder. Vi kan hjälpa er att integrera systemet på den nivå som passar er, antingen en enkel prenumeration på nyhetsbrev eller skräddarsydda kommunikationsflöden för olika typer av användare.

Önskar du ytterligare information?

Är du redo att påbörja samarbetet eller vill du erhålla en mer ingående presentation av vår arbetsmetodik? Vi föreslår att du bokar en tid för ett inledande möte med oss, där vi kan diskutera och identifiera de möjligheter som vi tillsammans kan utforska.

  • Alternativt erbjuder vi en videokonferens på 30 minuter (eller om du föredrar en personlig träff, är du välkommen att besöka vårt kontor!)
  • Här ges möjlighet att ställa dina frågor och ta del av våra insikter och rekommendationer.
  • Självfallet är detta möte kostnadsfritt